niedziela, 5 stycznia 2014

Rozmowa na czacie
03:49
Ona:Hej:)
On:Hej:) a co Ty jeszcze nie śpisz?:)
Ona:A bo właściwie to czekam na Ciebie...
On:Na mnie??Coś się stało?
Ona:Nie..a właściwie tak..muszę Ci podziękować?
On:A za co?
Ona:Bo dzięki Tobie poznałam wspaniałego chłopaka..
On:Nie rozumiem..jak to dzięki mnie?
Ona:Pamiętasz Andrzejki? Pisałam Ci wtedy żebyś wpadł do klubu..
On:No tak, pamiętam. Ale byłem chyba wtedy w barze z kolegami
Ona:No właśnie..w momencie kiedy Ty zaliczałeś kolejnego zgona..ja poznałam cudownego faceta, który teraz jest mój.:) jakbyś wtedy przyjechał to bym go nie poznała czyli to właściwie dzięki Tobie, dziękuje;)
On: Masz chłopaka?? Ehemm..nie wiedziałem, nie mówiłaś nic wcześniej..No to ten..gratulacje..
Ona:Dziękuję;) nie chwaliłam się, bo nie widziałam takiej potrzeby.. Zresztą Ty też mi się swoim związkiem nie chwaliłeś.
On:Dobrze wiesz, ze to była inna sytuacja..To nie był żaden związek..No ale życzę Ci, żeby Tobie się udało..Musze lecieć, cześć.
Ona:Pa;) 



Taak, udało jej się, w końcu jej się to udało :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz